Site stiri turism online, politice, economice, mondene, sociale si sport, productie video, nunti, botezuri, evenimente


Parteneri

MicNews.ro

Ziar Viitor

Banner publicitate

Romexpo

RATB

Metrorex

Forum Ecologist



 

comunicate diverse

TURISM

 

 

 

TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI si ROMHOTEL 2015

     Targul de Turism al Romaniei este organizat de Romexpo de doua ori pe an, fiecare editie transformand Centrul Expozitional intr-un spatiu al destinatiilor de vis. Reprezentata prin cele mai importante companii din Romania si din strainatate, lumea fascinanta a turismului se intalneste sub acelasi acoperis, in cadrul editiilor de primavara si de toamna ale TTR.Targul de Turism 2015
     Ajuns la cea de-a XXXIV-a editie, Targul de Turism al Romaniei ramane locul ideal de prezentare a celor mai interesante oferte si atractii turistice, atat din Romania, cat si din strainatate, incluzand: turismul cultural, rural sau de business, turismul de tratament, destinatiile exotice, croazierele si turismul de aventura. Din ofertele companiilor expozante nu lipsesc nici accesoriile si gadget-urile necesare in orice calatorie.
     Pe langa elementul B2C, Targul de Turism al Romaniei are o importanta latura B2B, reprezentand pentru vizitatorii specialisti platforma ideala pentru a intalni parteneri de afaceri, pentru a reinnoi si fideliza relatiile existente cu partenerii traditionali.

 PRIMA BURSA DE
 TURISM la TTR, EDITIA DE TOAMNA

 CAND?
    12-15 noiembrie 2015

 UNDE?
    Targul de Turism al Romaniei, Pavilionul C1, etaj

 CINE? 
    Romexpo impreuna cu partenerul strategic ANAT.

 PARTICIPANTI: Agentii de turism, hotelieri si vizitatorii specialisti care isi doresc un spatiu dedicat discutiilor si contractarilor cu partenerii;

 DE CE?

 Bursa de turism aduce in acelasi loc specialistii din domeniul turismului;
 Comunicare in timp real si negociere directa;
 Cea mai eficienta metoda de a cunoaste parteneri noi si de a consolida relatiile de afaceri cu partenerii traditionali;
 Locul ideal de intalnire pentru unitati de cazare, autoritati si asociatii din domeniu,  agentii de turism, organizatorii de evenimente, reprezentantii diversilor furnizori de servicii din domeniul turismului.

 ACCES:

 Zona exclusiv B2B, accesul publicului larg nu va fi permis.

 CUM?

 Pentru inchirierea spatiilor din cadrul Bursei de Turism a TTR, editia de toamna 2015, va invitam sa completati formularul atasat. Acesta va trebui returnat la adresele: ttr@romexpo.ro si ana.craciun@romexpo.ro.

 TARIFE:

 spatiu cu stand standard construit, 6 mp, tarif 200 Euro  + TVA;
 spatiu dotat cu 1 masa si 4 scaune, tarif 100 Euro + TVA.

Va multumim si va asteptam la Bursa de Turism din cadrul TTR 2015!

La ROMEXPO incep
Targul de Turism al Romaniei si ROMHOTEL

      In perioada 13 – 16 noiembrie, ROMEXPO da startul celui mai mare eveniment dedicat turismului: Targul de Turism al Romaniei – editia de toamna. In paralel cu acesta, are loc ROMHOTEL - Expozitie internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante, un eveniment pentru profesionistii HORECA.

                        Targul de Turism al Romaniei – oferte pentru
     
                              vacantele de sfarsit de an


      Reunind peste 200 de companii din Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Romania, Rusia, Turcia si Ungaria, Targul de Turism al Romaniei pregateste si de aceasta data cea mai bogata oferta de vacante pe o suprafata de 7.000 mp.Targ turism
      Fie ca au in vedere destinatii deja cunoscute precum Bulgaria, Turcia, Grecia sau zone din Romania, cum ar fi: Predeal, Maramures si Ardeal, vizitatorii vor avea din ce alege.
      Astfel, pentru sfarsitul acestui an se anunta vacante la schi in Bulgaria – Bansko pornind de la 282 euro/persoana pentru 7 nopti cu demipensiune si transport cu autocarul. Pentru aceeasi perioada, in Austria, doritorii vor plati de la 44 euro/persoana pe noapte, iar pentru Italia preturile incep de la 35 euro/persoana pe noapte.
      In plus, pentru cei mai aventurieri, operatorii turistici au pregatit expeditii montane condimentate cu activitati extreme gen:  rafting, salt cu parapanta, escalada, iar pentru cei care cauta vacante de lux sunt oferite plimbari cu Orient Expres-ul sau destinatii exotice precum Maldive si Indonezia.

                        Vacantele din 2015 la reduceri

      Chiar daca prioritare sunt sarbatorile de sfarsit de an, operatorii turistici vin la Targul de Turism al Romaniei cu oferte pentru vacantele din vara anului viitor. Iar cei care le achizitioneaza beneficiaza de reduceri early-bird de pana la 40% pentru destinatii cum ar fi: Grecia, litoralul romanesc, Bulgaria si Spania.

                        Evenimente complementare


      Tot in perioada 13 – 16 noiembrie la ROMEXPO se organizeaza ROMHOTEL - Expozitie internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante, un eveniment important pentru operatorii turistici si care este baza vacantelor reusite. Echipamentele pentru bucatariile profesionale, articolele HORECA (meniuri, note de plata, produse promotionale, signalistica), piesele de mobilier vor fi dublate de numeroase evenimente conexe importante pentru specialisti si pentru publicul larg.Targ turism
      Astfel, vizitatorii ROMHOTEL pot asista la competitii si cursuri de barista iar in cadrul evenimentului “Sarbatoarea Gustului” pot degusta delicatese din Europa  si vor alege “Cel mai bun sandwich La Lorraine”.
      Cele doua expozitii reunesc peste 270 de companii din 14 tari: Austria, Bulgaria, Federatia Rusa, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Republica Moldova, Palestina, Romania, Spania, Turcia, Ungaria, pe o suprafata de peste 10 000 mp.

LEFKADA - insula miracol al naturii,
plina de statiuni estivale frumoase şi sate pitoreşti

 

      Lefkada este a patra insula mare din Marea Ionică şi este foarte aproape de continent, atât de aproape încât se presupune că insula a fost lipita de continent în trecut. Capitala sa este Lefkada Town. În ciuda faptului că Canalul Drepanos separă insula de continent, există un drum pietruit lung şi un pod plutitor catre aceasta. Prin urmare, Lefkada este singura insulă care poate fi accesata cu maşina. Lefkada are un climat tipic mediteranean, umed cu veri calde si ierni reci.
      Pe coasta de est a inusulei se află staţiunile Lygia, Nikiana şi Perigiali, toate la nord de cea mai mare staţiune de pe insulă - Nidri. Se află într-o poziţie adăpostită cu vedere spre Skorpios - spre insulele Aristotle Onassis, Meganissi şi altele mai mici, precum şi spre Grecia continentală. Principalul drum costal de la Lefkada la Vasiliki trece prin oraş, deşi o variantă se află în construcţie. Există câteva feriboturi spre Kefalonia, Ithaca şi Meganisi.

“ ROMÂNIA REPREZINTĂ O DESTINAȚIE TURISTICĂ SIGURĂ”

      Departamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism  dorește să asigure turiştii români și străini că România rămâne o destinație sigură pentru  călătorii și petrecerea vacanțelor.  România  oferă siguranță atât cetățenilor români cât și celor care aleg să ne viziteze țara. 
     Activitățile desfășurare de Departamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri au avut ca scop  creșterea circulației turistice și a incoming-ului, trend pe care România a rămas în ultimii doi ani.
     Astfel, conform datelor publicate de Institutul National de Statistică, numărul turiștilor străini a crescut în primele cinci luni ale anului 2014 cu 10,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
     În Raportul Comisiei Europene pentru Turism “ Tendințe și Perspective”,  în trimestrul II al anului 2014, România se situează pe locul zece din 23 de ţări din punctul de vedere al creșterii numărului sosirilor turiștilor în Europa.
  Conform Raportului Comisiei Europene pentru Turism:

  1. România se află pe locul 4 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din China.
  2. Locul 5 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Olanda;
  3. Locul 7 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Statele Unite;
  4. Locul 9 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Marea Britanie;
  5. Locul 9 în ceea ce priveşte numărul turiştilor sosiţi din Franţa;
  6. Locul 10 privind numărul turiştilor sosiţi din Germania.

Dovadă a eforturilor susținute din partea autorităților abilitate de a promova destinații românești stă şi creșterea numărului curselor de croazieră care aleg să staționeze în portul Constanța. Astfel, numărul pasagerilor care sosesc la bordul navelor de croazieră a crescut  cu aproximativ 20% față de anul trecut.
Totodată, operatori din industria aviaţiei dezvoltă noi rute cu destinaţia principală România ( RyanAir, WizzAir, Fly Romania).
Urmare a creşterii numărului de turişti din Republica Moldova şi Israel, pe lângă pieţele ţintă în care D.I.M.M.M.A.T. va realiza campanii de promovare, ne vom intesifica acţiunile de promovare şi în aceste regiuni.
     În vederea realizării obiectivelor strategice ale promovării turistice, Departamentul pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii, Mediul de Afaceri și Turism desfășoară numeroase acțiuni de poziționare a României ca destinație turistică. Astfel,  pentru anul 2014 avem în vedere următorul plan de acţiuni în ceea ce promovarea României pe plan extern:

  1. ORGANIZAREA DE EVENIMENTE CU VIZIBILITATE INTERNAŢIONALĂ

Reuniunea European Travel Commission –  Bucureşti, octombrie 2014
Conferinţa U.N.W.T.O.(Organizaţia Mondială a Turismului)– Bucureşti, septembrie 2014

  1. PARTICIPAREA LA TÂRGURI INTERNAŢIONALE

România va participa pe parcursul anului 2014 la un număr de 37 de târguri internaţionale în ţări precum Germania, Spania, SUA, Japonia, China, Marea Britanie.
Prin participarea la târguri se va urma un plan de promovare pe segmente de turism prin:

  1. Identificarea pieţelor potenţiale în funcţie de segmentul de turism ( balnear, montan, cultural, city break, aventură etc.)
  2. Folosirea ambasadodrilor turismului românesc ca vectori de imagine pe segmentele de turism identificate
  3. Realizarea unui pachet de oferte atractiv împreună cu tour operatorii şi asociaţiile din turism pentru a pătrunde pe anumite pieţe
  4. Oferte de fidelizarea a celor care doresc să revină în România
  5.  CAMPANII DE PUBLICITATE OUTDOOR

     Se vor efectua campanii de publicitate outdoor în 9 ţări : Republica Moldova, Marea Britanie, Germania, Austria, Franţa, Italia, Polonia, Turcia şi Spania.
     Se va realiza impactul campaniilor outdoor prin evaluarea numărului de turişti sosiţi în România din ţările în care au fost desfăşurate campaniile

 CAMPANII MEDIA (presa scrisă şi TV)
Campaniile media se vor desfăşura în 7 ţări, precum Franţa, Germania, SUA, Italia, Marea Britanie şi Turcia. 
Campaniile media vor include şi filme de scurt metraj sau documentare realizate în coproducţie cu televiziuni naţionale şi internaţionale specializate pe informare turistică.

 INFO TRIPURI
Pe parcursul anului 2014 se vor realiza info-tripuri pentru reprezentanţii mass-media şi tour operatorii din ţările ţintă (Republica Moldova, Germania, Spania, Franţa, Italia, ţările nordice, Israel).

Biroul de presă al D.I.M.M.M.A.T.

Peste 30.000 de romani au fost in cautarea vacantei la Targul de Turism al Romaniei


     Finalul saptamanii trecute a adus la ROMEXPO organizarea celei de a 31-a editii a Targului de Turism al Romaniei – manifestarea expozitionala de referinta atat pentru operatorii din turism cat si pentru beneficiarii directi ai vacantelor.
     Ocupand o suprafata de 16.000 de metri patrati, in sase pavilioane expozitionale, targul a reunit peste 280 de expozanti din Romania si alte 23 tari.
     Ofertele pentru Paste dar mai ales pachetele Early Booking ce aduceau reduceri chiar si de 50% au determinat peste 30.000 de vizitatori sa ajunga timp de patru zile la ROMEXPO. Fie ca au achizitionat pe loc vacantele sau doar s-au documentat urmand sa revina in agentii pentru finalizarea discutiilor, vizitatorii au gasit la Targul de Turism al Romaniei vacante pentru toate buzunarele.
     Pe locul 1 in preferintele romanilor in ceea ce priveste destinatiile de vacanta a ramas tot Grecia, urmata fiind de Romania , Turcia si Spania.
     Fie ca vorbim de Thassos, Lefkada, Corfu, Zakynthos, Creta-Chania, Turcia – Antalya sau circuitele prin Europa si vacanțele traditionale in Romania la mare, dar si la munte, toate acestea au fost printre cele mai cautate oferte la Targul de Turism al Romaniei. De asemenea, vacantele in destinatii indepartate precum Thailanda sau India dar si croazierele au fost printre preferintele vizitatorilor. Cei mai prevazatori dintre turisti au achizitionat chiar si pachete de Revelion.
     Cu un buget mediu alocat de 500 de euro de persoana, editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei a inregistrat vanzari de peste 12 mil. Euro.
      “Putem spune ca aceasta editie a fost cea mai buna din ultimii sase ani, comparandu-se – in ceea ce priveste numarul de expozanti si suprafata ocupata – cu cea din 2008. Aspectul deosebit al standurilor, pregatirea temeinica a expozantilor, ofertele prezentate toate acestea transforma Targul de Turism al Romaniei intr-un eveniment ce rivalizeaza cu targuri similare din Europa” declara Mariana Suciu, Director General, ROMEXPO S.A
     In aceeasi perioada la ROMEXPO au mai avut loc IMM Forum – cel mai complex eveniment din Romania destinat intreprinderilor mici si mijlocii, Festivalul de Spiritualitate, Medicina Alternativa si Terapii Complementare – TMA si Targul de Produse Traditionale. Evenimente complementare Targului de Turism al Romaniei, acestea au oferit reprezentantilor mediului de afaceri sansa de a afla de la expertii in domeniu cele mai noi modificari legislative dar si cum isi pot promova eficient si la costuri reduse afacerile.
     Ministrul delegat pentru IMM-uri, mediu de afaceri si turism, Domnul Florin Nicolae Jianu dar si Ministrul Fondurilor Europene, Domnul Eugen Orlando Teodorovici, au oferit inca din prima zi informatii importante cu privire la intentiile institutiilor de resort in ceea ce priveste bunul mers al economiei nationale.
     Pe de alta parte, vizitatorii Festivalului de Spiritualitate, Medicina Alternativa si Terapii Complementare – TMA au incercat tehnici si plante pentru relaxarea mult dorita inaintea concediului. Florin Piersic, Printul Paul de Romania si Printesa Lia au fost alaturi de expozanti pentru a le prezenta vizitatorilor beneficiile plantelor utilizate in preparate cu traditie de sute de ani.

     Targul de Turism al Romaniei isi asteapta vizitatorii la editia de toamna, ce va avea loc intre 13 si 16 noiembrie la ROMEXPO.

    

Oferte de neegalat la Targul de Turism al Romaniei

      Prima luna a primaverii aduce la ROMEXPO un eveniment ce nu trebuie sa lipseasca din calendarul niciunui amator de calatorii: Targul de Turism al Romaniei. Astfel, intre 13 si 16 martie, ROMEXPO da startul celor mai atractive vacante la editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei.Targul de Turism 13 - 16 martie 2014

      Va asteptam la TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI!
      Program de vizitare:
            13.03.2014 - 15.03.2014 intre orele 10:00 - 18:00.
            16.03.2014, intre orele: 10:00 - 16:00.
      Pentru a fi in permanenta la curent cu cele mai recente informatii despre acest eveniment, va invitam sa vizitati site-ul: www.targuldeturism.ro.

In cadrul acestui eveniment, va asteptam la standul Cocktail Holiday!

      Pentru companie anul 2014 inseamna 21 de ani de activitate si 20 de destinatii de suflet. Asadar, sunteti asteptati la standul Cocktail Holiday cu surprize aniversare: Reduceri Early Booking de pana la 35% pentru ofertele prezentate! Sunteti asteptati sa incercati magia vacantelor plina de surprize!
      Brosurile agentiei cuprind cocktailuri de vacanta pe toate gusturile:
      Oferta completa pentru Paste!
      Oferta de Primavara si Toamna!
      Turism social cu vacante pentru toate buzunarele si varstele!
      Oferta de sejururi pentru destinatiile de vara unde opereaza zboruri charter TAROM
            Turcia: Antalya, Bodrum, Marmaris, Kusadasi
            Grecia: Mykonos, Creta, Corfu, Kos, Rodos, Santorini, Zakynthos, Cipru
            Spania: Tenerife, Mallorca, Costa Brava
            Portugalia: Madeira, Lisabona
      Brosura cu circuite cu savoare de Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Asia si America de Sud
      Nu uitati! Pe toata perioada targului puteti descoperi reduceri suplimentare Cocktail Deal de pana la 15% !
      V-am starnit curiozitatea? O fuga in pavilionul C2, la standul 22 va va convinge!       www.cocktailholidays.ro

Destinatii de 5 stele la
Targul de Turism al Romaniei si Romhotel

Intre 14 si 17 noiembrie la ROMEXPO

     Mijlocul lunii noiembrie aduce la ROMEXPO doua manifestari expozitionale destinate turismului si industriei ospitalitatii: cea de a 30-a editie a Targului de Turism si Romhotel - Expozitia internationala de echipamente, dotari si mobilier pentru hoteluri si restaurante, ajunsa la editia cu numarul 21.
     Pentru cei inca nehotarati cu privire la vacantele din aceasta iarna sau pentru cei care vor sa-si planifice de pe acum concediile din primavara anului viitor, Targul de Turism al Romaniei isi asteapta vizitatorii cu sute de destinatii din toate colturile lumii, la preturi variate. Safari in Kenya, Revelion in Dubai sau Mauritius, vacante in Maramures sau schi in statiunile din Romania si strainatate, iata doar o mica parte din optiunile pe care le puteti regasi la Targul de Turism al Romaniei.
     Pentru ca locul unde va veti petrece zilele de vacanta sau veti lua masa este la fel de importat, expozantii Romhotel vor avea grija ca dumneavoastra sa beneficiati de cele mai bune dotari ale unitatilor hoteliere si restaurantelor. Romhotel este un reper anual unde specialistii din domeniul HORECA se pot intalni si pot afla cele mai recente tendinte in materie, aducand o contributie esentiala dezvoltarii industriei ospitalitatii.
     Cele doua evenimente reunesc peste 300 de firme din Romania si Austria, Bulgaria, Egipt, Germania, India, Indonezia, Iordania, Israel, Italia, Moldova, Slovacia, Polonia, Turcia si Ungaria, pe o suprafata expozitionala de aproximativ 13.000 de metri patrati.

Va asteptam la Targul de Turism al Romaniei si Romhotel!

Programul de vizitare al expozitiilor este urmatorul:

14 - 16 noiembrie 2013 intre orele 10.00 - 18.00
17 noiembrie 2013 intre orele 10.00 - 16.00

BIBI Touring Touroperator ataca in forta
piata turistica din Romania

    Dupa constituirea in anul 2012 a celui mai important grup de touroperatori de vacante din Romania, Christian Tour Group, piata astepta din partea noastra rezultate concrete.BIBI Touring Touroperator
    Am mizat atunci pe o reteta de succes „unde-s multi puterea creste” sau „vremea lupilor singuratici a apus” promitand volume marite si preturi mai bune. „Avem, probabil cea mai mare crestere din piata 110% in 6 luni, fata de anul 2012” a declarat Adrian Voican, directorul general al agentiei BIBI Touring Touroperator.
    Un argument al dezvoltarii BIBI Touring Touroperator este legat de diversitatea programelor turistice, find singura agentieAdrian Voican de turism din Romania care, in acest sezon, are contracte cu peste 300 de hoteluri de pe litoral si acesta este doar un inceput al dezvoltari. Am reusit sa oferim turistilor preturi incredibil de bune in acest sezon. Pentru noi, viziunea, flexibilitatea si inovatia in turism au fost elemente decisive.
    Din acest moment am lansat pe sistemul „Inscrierii Ultra Timpurii” oferta pentru vacantele de iarna in Romania. Cu siguranta vom avea si oferte special cu reduceri de pana la 50% valorificand cat mai mult potentialul turistic de pe Valea Prahovei care va ramane cu siguranta destinatia favorite a romanilor si in aceasta iarna.

Republica Moldova tinteste cresterea
numarului de turisti pentru Romania

    Maxima noutate a acestui sezon o reprezinta extinderea activitatii BIBI Touring Touroperator in Republica Moldova, de unde in urma contractelor cu partenerii din Chisinau se asteapta sosirea a peste 3000 de turisti in urmatoarea perioada. In ciuda dificultatilot in acordarea vizelor am descoperit in aceasta Adrian Voican BIBI Touringzona un mare potential turistic pentru munte si balneo generand o crestere semnificativa a vanzarilor viitoare. Turistii din Republica Moldova iubesc muntele din Romania dar nu stiu nimic despre litoralul romanesc.
    BIBI Tourin Touroperator impreuna cu partenerul sau din Republica Moldova, Voyage Center – Philipsky Tour, si-au propus sa readuca litoralul romanesc in atentia turistilor moldoveni pentru a devein destinatia numarul unu a acestora in timpul verii. In present, litoralul romanesc are oferte pentru toate buzunarele, pornind de la cele mai ieftine optiuni pentru hotelurile de 2 stele si 3 stele din sudul litoralului pana la hotelurile all inclusive din Mamaia si Navodari, dar nu numai.
    Suntem siguri ca vom reusi sa facem din acest parteneriat o noua poveste de success.

Gala de decernare a titlului de AMBASADORI AI TURISMULUI ROMANESC

    La iniţiativa doamnei Maria Grapini, Ministrul Delegat pentru IMM-uri, Mediul de afaceri şi Turism, luni, 19 august a.c a avut loc prima ediţie a Galei de decernare a titlului de Ambasador al Turismului Românesc unor personalităţi marcante ale culturii şi sportului românesc precum: Grigore Leşe, Elisabeta Lipă, Ilie Năstase, Ivan Patzaichin, Ştefan Popa Popa’s, Gabriela Szabo, Gheorghe Zamfir.
    Evenimentul de decernare a titlului de Ambasador al Turismului Românesc face parte din proiectul iniţiat de Ministrul Delegat pentru IMM-uri, Mediul de afaceri şi Turism, „România Promovată prin Valori”.  Acesta este un concept care va ingloba mai multe actiuni unicat de promovare a autenticului romanesc.
    „In cadrul proiectului „Romania promovata prin valori” intentionam sa decernam 30 de titluri de Ambasadori unor personalităţi marcante din România, din domenii precum: artă, sport, cultură etc. Astfel, personalităţile vor fi implicate în diverse campanii de promovare a României, care vor fi mediatizate pe plan intern şi internaţional. Scopul acestui demers este acela de a concretiza atuurile incontestabile pe care le are România in domeniul turismului”, declara Maria Grapini.
    La Gala de decernare a titlului de Ambasadori ai Turismului Romania au participat: dl Titus Corlăţean, Ministrul de Externe, dl Varujan Vosganian, Ministrul Economiei, dna Lucia Varga, Ministrul delegat pentru Ape, Păduri și Piscicultură, dna Doina  Adriana Pană , Ministrul delegat pentru Dialog Social, Consilierii Primului Ministru al României-dl Dante Stein şi dl Vasile Cepoi, Secretarul de Stat la Departamentul pentru Energie, dl Maricel Popa, membrii Federaţiilor şi Asociaţiilor din Turism, precum şi jurnalişti.
    Evenimentul a fost organizat de către Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de afaceri şi Turism împreună cu Autoritatea Naţională pentru Turism, cu sprijinul Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc şi a Primăriei Municipiului Bucureşti prin CreArT – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie al Municipiului Bucureşti.

Colocviul C.A.E.S.A.R. „Turism in Romania 2030”

      In data de 10 iulie 2013, Liga Studentilor Romani din Strainatate si Clubul Young Skal Bucharest a organizat primul colocviu C.A.E.S.A.R. dedicat turismului romanesc. Evenimentul, intitulat „Turism in Romania 2030” s-a desfasurat sub egida Centrului pentru Acces la Expertiza studentilor si Absolventilor Romani si este sustinut de Ministerul Economiei.
      Scopul Colocviului este definirea principalelor prioritati de dezvoltare si promovare a turismului in Romania 2030, pornind de la obstacolele cu care Romania se confrunta in acest moment si directiile de dezvoltare identificate de un grup de 50 de tineri experti in devenire si experti consacrati din domeniul turismului.
      Colocviul a adus la masa discutiilor antrepenori, cercetatori, reprezentanti ai mediului privat din industria turistica, reprezentanti ai ONG-urilor active in turism, precum si reprezentanti ai institutiilor si autoritatilor publice cu atributii in reglementarea si dezvoltarea turismului.
      Evenimentul a inclus dezbateri, prezentari si propuneri in patru grupuri de expertiza, reunind, pe langa experti consacrati din industria turistica romaneasca, studenti cu rezultate deosebite si absolventi din tara si din strainatate, cu experienta si pregatire relevanta in domeniul turismului.
      Principalele teme abordate in cadrul grupurilor de expertiza au fost:
    - Analiza resurselor umane, naturale si culturale ale Romaniei
    - Mediul de business, tehnologie si infrastructura - factori exponentiali pentru dezvoltarea turismului
    - Mediul legislativ si proceduri in turism
    - Elemente de branding si avantaje competitive ale Romaniei
      Colocviul C.A.E.S.A.R. Turism in Romania 2030 este primul pas in conceperea unei strategii pe termen lung a industriei turistice, oferind tinerilor pasionati de turism oportunitatea de a se implica in gasirea unor solutii viabile pentru principalele probleme cu care se confrunta turismul romanesc. Rezultatul final va fi un raport care include principalelor directii si principii de dezvoltare si promovare pentru turismul din Romania, pe care expertii tineri si consacrati din tara si din strainatate si le asuma in egala masura.


Productie foto - video

Linkuri utile

 

Presedintie
Presedintia Romaniei


Guvern
Guvernul Romaniei

Camera Deputatilor
Camera Deputatilor


Senatul Romaniei
Senatul Romaniei


Copyright © 2012 - GoldPressMedia.ro